Buurtrestaurant

Corona update 12 juni:
Het Palet is gesloten, vanwege het coronavirus. Het Palet is niet van ons, de eigenaar bepaalt wanneer sociale buurtactiviteiten weer zijn toegestaan.
Ons is verteld dat Het Palet tot zeker 1 augustus dicht moet blijven. Dit geldt voor alle ontmoetingsruimtes in Krimpen. Wij begrijpen dat u graag naar het buurtrestaurant komt. En dat u het vreemd vindt dat veel andere plaatsen, waar mensen bij elkaar komen, wel open mogen.
We hadden een heel pakket maatregelen voorbereid (pijlen, desinfectiemiddel, minder bezoekers, enz. enz.), maar dat is niet de reden dat Het Palet dicht moet blijven. We hebben ook geprobeerd kleine, eenvoudige bijeenkomsten te bieden als alternatief. Maar dat mag ook niet.
Wanneer we wel open mogen is erg onzeker. Het is ons ook niet helemaal duidelijk waarop de datum van 1 augustus is gebaseerd. De kans is ook erg groot dat na 1 augustus het risico op besmetting inmiddels weer is toegenomen. Waardoor het buurtrestaurant langer uitgesteld wordt. Wij sluiten niet uit dat het mogelijk volgend jaar pas weer toegestaan en/of verantwoord is om gasten te ontvangen.
We hopen dat u zonder het buurtrestaurant een andere manier kunt vinden om gezond en fit te blijven. Dat is in deze tijd belangrijker dan ooit. Geniet van het mooie weer. Probeer iedere dag een uurtje naar buiten te gaan. Natuurlijk wel afstand houden, en handen wassen. We hopen u zo snel mogelijk weer te zien.

Voor tips over het tegengaan van het Coronavirus kunt u kijken op de website van het RIVM.

Al 10 jaar organiseren we een buurtrestaurant in wijkcentrum 'Het Palet'.
Ongeveer eens in de twee weken, op vrijdagavond, is er de gelegenheid om gezellig bij elkaar te komen. Elkaar ontmoeten in een laagdrempelige sfeer.
Iedereen is welkom. Maar je moet wel vooraf reserveren, want er is beperkt plaats. vol = vol.
De maaltijden zijn altijd een verrassing. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, we zijn vrijwilligers, geen sterrenkoks! We doen ons best om de maaltijden lekker en gezond te houden, passend bij het seizoen. Suggesties zijn altijd welkom. We maken alles vers, en houden er ook rekening als u een allegie heeft.
De maaltijd, inlcusief alles (dus ook drankjes), kost € 6,50 per persoon. (Alleen contant betalen.)

Vrijwilliger gezocht
Het is best veel werk om dit te organiseren. Hulp is welkom.
Wij zoeken verantwoordelijke, serieuze vrijwilligers die af en toe willen helpen.
De taken zijn onder andere: gasten ontvangen, tafels dekken, koken, opscheppen, drankjes serveren, en achteraf de troep opruimen.
Onze bezoekers zijn overwegend oudere mensen, het is fijn als je hier ervaring mee hebt.
Lijkt dit je leuk? Je moet beschikbaar zijn op vrijdagmiddag en -avond, tussen ongeveer 14:00 en 20:00.
Als je komt helpen, dan rekenen we op je komst! Neem contact op voor meer informatie.

Data buurtrestaurant:
Buurtrestaurant ‘k ZIEjeZO is geopend vanaf 17:00
Op iedere vrijdag in de oneven weken (onder voorbehoud)
Datums in 2020:

Nieuwjaarsmaaltijd!
Valentijnsdag!
(On)Geluksmaaltijd!
Herfstmaaltijd!
Kerstmaaltijd!

Wijkcentrum Het Palet,
Rembrandtlaan, Krimpen aan den IJssel
Tijdig aanmelden, vol = vol
Voor meer informatie of aanmelden: Contact

Maaltijd aan huis

Ben je even niet in staat om zelf te koken. Maar wil je toch een voordelige, verse en gezonde maaltijd?
Elke week op maandag en woensdag bezorgt buurtrestaurant ‘k ZIEjeZO aan huis!
Bezorgd tussen 17.00 en 18.00 uur.
Neem even contact op als u interesse hebt in een maaltijd aan huis